Första inlägget får bli om mig

Lite lära känna-första dagen i skolan aktigt. Om mig (nästan). Läs på egen risk, jag skriver sur. Borde finnas ett alkolås för surhet när det gäller att blogga.

3 saker jag skäms för:
1. Jag är rädd för spöken
2. Jag kommer inte ihåg någonting
3. Jag är totalt lost, jag lever i en liten parallel värld.

3 saker jag är stolt över:
1. Mig själv ( i allmänhet)
2. Mitt fotograferande (när det händer)
3. Det faktum att jag faktiskt har en header (ful, men ändå)

3 saker jag vill göra nästa år:
1. Lära mig att plugga
2. Sticka till London fler gånger
3. Köpa tårta på en vardag

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1. Min minräknare
2. Min mobil
3. Mineralvatten

3 personer jag avundas:
1. Einstein
2. Yoichiro Nambu, Makoto Kobayashi och Toshihide Maskawa (2008 nobelpris i fysik)
3. Iron man (fråga inte)

Nu kan vi dra en enda slutsats. Jag är en tönt. En rejäl sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0